I had my procedure April 4th. Took me about a week to recover and felt great for about 2 weeks like I wasn't bloated feeling anymore. Recently, I started feeling my stomach being bloated and protruding again . It concerns me as to why I feel bloated and swollen again. I have my mri next month to see if anything has changed as far as shrinkage is concerned. My uterus was enlarged with 2 fibroids on the outside wall measuring roughly 7cm and one small one at 1cm. Was hoping with any shrinkage with the blood supply bein cut off that my uterus would shrink as well . My period is better but trying to figure out my cycle dates. I had one period then got it again 2 weeks later. It's been about 4 weeks now and haven't gotten my period yet. Anyone else having similar issues or am I being too impatient?
Bonjour.
Nous sommes très étroitement liés. J'ai subi ma procédure le 13 mars. Comme vous, mes règles sont irrégulières et je me sens à nouveau ballonnée. Je pense simplement que c'est parce que j'attends mes règles. Mais qui sait ? Au Canada, nous devons attendre 3 mois pour notre rendez-vous de suivi - alors j'attendrai également avec impatience d'apprendre si elle a rétréci, et de combien...
La seule nouvelle que j'ai lue et qui pourrait aider est que pendant les trois premiers mois, ce sont vraiment les trois mois entiers. On pense que ce n'est peut-être pas le cas parce que le soulagement est si sincèrement grand tout de suite... puis il revient un peu. Tenez bon. Tenez-moi au courant de ce que vous apprenez ![]()
Bonjour, curieux de savoir ce qu'est ICE ? J'espère que cela a fonctionné pour vous.