Intimidades Internas

Hi girls, my insides has change and I think hot flashes are lot to do with it let me explain as much in detail...there's some kind funny feelings going on like when I stretch my legs like something draining from them, my chest also feels weird can't explain that one..all inside my arms when I press them hurting and  all down at the side of my legs, my tummy don't feel right either my head has pin and needles feeling, or pressure to it I know we all going through this  bit different but just want to check if anyone has similar feelings. 

Hi Maria

All i can say is i had lots of stuff going on while menopausal, looking back now ! I am now post menopause hence Hot sweats , anxiety & disturbed sleep! Now on HRT feeling much better 

Eu poderia ter escrito isso, tenho tudo isso e mais... O sentimento no meu peito ao lidar com isso é como uma sensação assustadora que vem no meu peito e, às vezes, no estômago superior. É difícil de explicar, mas eu certamente não gosto disso. Meu braço esquerdo está dolorido do cotovelo ao pulso e às vezes dói, os dedos até parecem estranhos e inúteis. Sinto uma sensação de aperto no topo da cabeça e pressão, além da sensação de formigamento. Os hormônios estão caindo e subindo minha glicose de 70 para 216 e eu não estou tomando nada. O pior e mais difícil para mim lidar é o sentimento nervoso interno o dia todo e o pânico e ansiedade no teto todos os dias! Depois, há dias em que minhas pernas e braços ficam fracos e as pernas como massa! Alguém nesta lista que reza, por favor, reze por mim, mal consigo passar um dia. Eu odeio como os hormônios podem fazer seu açúcar pular por toda parte. Alguém entende ou sente o sentimento assustador internamente? Eu também tenho, só não consigo descrever para você, eu odeio essa sensação!

Oi, sim, sou eu mesma. É horrível. Todo dia é algo e a sensação de nervosismo é uma das piores. Bem, todas são ruins, mas sentir-se agitado, formigando e assustado internamente, mesmo quando não estou preocupado com nada. Mal consigo sair, peço comida para entregar porque estou tão trêmula e fico muito na cama. 😔

Hi Lisa, I use to spend a lot time in my bed and wouldn't go out but I force myself to go back out and mix with others I'm trying hard to push through this horrible time, there's not a lot to keep me busy but I find few things or go on the Internet or cook, it's not easy, I have that scary feeling at night while trying to sleep it's not nice feeling at all, try not to worry we are going to be find and come out happy bunnies soon God bless