I'm not sure if I have it. I haven't went to see my gyno yet but my symptoms have been going on for a long time. My symptoms are Painful Vaginal cramping during bowel movements, unfinished bowel movements, painful intercourse, frequent UTI, some times pee a little in under wear. When I look my symptoms up, the only results that come up is (pop), endometriosis & cervical cancer(pray it's not). But if it was to be POP, could I have BV because of this problem ? Could my fallen cervix possibly be infected constantly? 😔😔 lord help me
Hmmmm, parece interessante, talvez algo mais para eu pesquisar. Parece que estou tendo os mesmos sintomas que você, mas curei minha vaginose com metronidazol.
Não tenho cólicas na vagina ao fazer movimento intestinal, mas as tenho quando estou sentada ou indo para a cama, de vez em quando, mas nem sempre. xx
Há duas semanas eu tive os mesmos sintomas que você!!! Eu estava realmente convencida de que tinha algum tipo de prolapso vaginal e estava urinando constantemente, sentia que não conseguia completar um movimento de vogal e estava cansada. Fui ao médico há alguns dias e descobri que tinha vaginose bacteriana!!! Pode fazer o seu útero inchar!! Eu tomei os supositórios por 3 dias e agora minha vagina está normal novamente!!
Vá ao seu médico!!
It's going on about 2 years now. I just ignored the pain. Thought that it would naturally get better.
But it's been over 2 years. I just ignore it. I totally hate going to the restroom for #2 😔😔 the pain is very uncomfortable.
A Mine bv tem acontecido há três anos. Ela piora quando estou íntima com meu marido, então evito o sexo. Também afeta minha bexiga e sinto que preciso defecar.