Hello to all i have been in pain (top right eyebrow/frontal sinus) for almost 5 months. I have been taking 1gram of paracetamol every night because that is when the pain gets worse for those 5 months. I did 4 rounds of amoxicillin(one was after rhinoplasty) + clavunate and now im finishing another round of Cipro with no success. I did a surgery to fix my deviated septum and clear the right frontal sinus(rhinoplasty). Doctor found a polyps too and i was pain free for two weeks. Until i had to travel back to Bath for my exams where it got infected again. When going back to brussels to visit my sister I went to a doctor there. He cultivated the pus and found out what sort of bacteria it was( Pseudomonas aer. + Kluyvera ascorbata) and gave me Cipro which should have worked. As a soon to be pharmacist the last approach seemed the most logic and the one that would finally workout for me because amoxicillin doesnt work on those strains of bacteria but unfortunately it didnt. I dont have fever, my nose isnt running i am not coughing. It feels like it has clogged up again. The pain makes me depressed and weird thoughts of desperation occur and i know that continuous use of paracetamol + antibiotics will strain my liver. I am asking for advice because i dont know what kind of bureaucracy there is so i can use the NHS as i havent used it before. Please help me
Sie könnten eine chronische Sinusitis haben, die gegen Antibiotika resistent ist. Wenn Sie in Osteuropa sind, könnten Sie sich für Bakteriophagen interessieren... es handelt sich um eine fast vergessene Therapie, die im Westen praktisch niemand anwendet. Sie waren bei Sinusinfektionen, die gegen alle Antibiotika resistent sind, extrem wirksam. Sie sind auch extrem sicher.
Sagas. Ich wiederhole diesen Beitrag, da er Ihnen bei Ihrem Sinusproblem möglicherweise nützlich sein könnte
Ich litt über 50 Jahre an chronischer Sinusitis, bevor ich ein Wunderheilmittel fand, Abendprimelöl. Bitte lesen Sie meinen Beitrag vom 14-2-2016 für alle Details.
Abendprimelöl desensibilisiert das Nervensystem, sodass es nicht auf Reizstoffe reagiert. Es ist kein Medikament, daher hat es keine unerwünschten Nebenwirkungen.
Es wirkt in etwa 4 Stunden und ist weitere 24 Stunden wirksam, sodass normalerweise eine 1000-mg-Kapsel täglich ausreicht, um das Problem zu überwinden.
Es ist in den meisten guten Supermärkten erhältlich und kostet etwa 10 Cent pro Kapsel.
Probieren Sie diese einfache Behandlung aus und seien Sie genauso überrascht wie ich von den erstaunlichen Ergebnissen.
Mit freundlichen Grüßen Ray.
PS, wenn Sie jeden Abend 1 Gramm Acetaminophen (Paracetamol) einnehmen, möchten Sie möglicherweise etwas Mariendistel dazu nehmen, da es sehr belastend für Ihre Leber ist. Wenn Sie Bluttests durchführen lassen und erhöhte Leberenzyme feststellen, könnte dies die Ursache sein. Sagen Sie Ihrem Arzt unbedingt, dass Sie diese ständig einnehmen.