persistent ringing in their ears? I have ringing in my ears constantly. The intensity of the ringing varies throughout the day. I kind of think it could be associated with my anxiety but I'm not entirely sure.
Es hat nichts mit Angstzuständen zu tun – recherchieren Sie einfach einmal nach dem ständigen Klingeln in den Ohren, dann werden Sie tatsächlich etwas herausfinden.
I have done research on ringing in the ears but the causes/explanations I have found aren't applicable to me, which is why I started to think it could be anxiety related. Sorry for asking...
Hey there.....I have constant ringing in my ear and have seen an ENT and was told I had hearing loss in both ears which could be causing the ringing. Do you have it in both ears ? Have you been to see an ENT Dr ?
Werde nicht klingeln, ich bekomme einen kräftigen Ton.
Ich habe auch Klingeln in den Ohren und habe Angstzustände. Für diejenigen unter euch, die es nicht wissen: Tinnitus ist ein Symptom von Angstzuständen. Das stimmt. ABER: Ihr solltet es zuerst von einem Arzt untersuchen lassen, um zu sehen, ob es sich um etwas wie Hörverlust handelt, der ebenfalls Tinnitus verursachen kann. Viel Glück. ![]()
Entschuldigung, ich meinte das Pfeifgeräusch LOL ![]()
Yes I experience this when I'm extremely anxious or after I had a panic attack.
Es ist mit vielen Dingen verbunden. Ich habe Pulsgeräusche und Rauschen und manchmal ein hochfrequentes Klingeln, es ist wahnsinnig, aber ich habe auch TMJ. Einfach alles ist schrecklich.
I had ringing in my ears ever since I was little. The docs put tubes in my ears to drain fluid and I think fluid in the ears may cause the sound atleast that's what my case was. After a shower I'd get it a lot.
Defo is anxiety I get it a lot x