things that have happened, I've done, allowed to happen, haven't done, tried doing unsuccessfully is all my fault. I am a pathetic useless excuse of a human being. You all take care out there. XXX
Littéralement, tout ne peut pas être de votre faute !
Les autres jouent également un rôle majeur dans le résultat.
Vous seriez pathétique si vous ne vous donniez même pas la peine d'essayer et de dire "pauvre de moi", mais vous avez essayé !
Mais vous n'êtes un échec que si vous abandonnez. Tout le monde connaît des revers, certains plus que d'autres.
Continuez.
Thanks I have been trying to be positive today as spent most of the day before in bed, been out all day, driving, walking, still feel blank, empty, I just dread coming back home.
don't know if the reason my mind is blank that it is tired of thinking trying to sort stuff out so has shut down?
Thanks for the support just feel i;m to blame for everything and how I am. Wait for next appointment with psychiatrist I suppose.
We are always here if you need someone before you see your psychiatrist! We all care about you and want to stick together <3
It seems like you are a very caring person. And that quality in us is part of what makes us so strong. You are not to blame for everything! How you are is what makes you so exceptional. Just being here right now makes you so strong! That is so rare in today's world and I hope you do keep going! You are so much stronger than you think!
regardez autour de vous toutes les personnes que vous connaissez, surtout celles qui ont ou ont eu des points communs avec vous, que ce soit le mode de vie, la sociabilité ou autre, et dites-moi, pensez-vous qu'ils sont des excuses pathétiques d'êtres humains ? En fait, combien de personnes avez-vous connues qui sont comme ça ? Pensez-vous être unique, car aussi dur que nous essayions, nous ne sommes pas uniques. Vous parlez d'un point de vue dépressif, je suppose que vous le savez, et la dépression déforme vos pensées sur vous-même. Vous avez besoin de soutien médical et de thérapie si possible, et vous vous sentirez sans doute beaucoup mieux par la suite.