Hoy le di a mi hijo su vitamina mientras limpiaba la mesa, luego unos minutos después fui a darle su vitamina de nuevo, él dijo mamá acabas de dármela ¿estás loca! ¿Le ha pasado algo más así a alguien más o me estoy volviendo loca! No recordé para nada habérsela dado.
You are not alone, some days I forget stuff too, I even forget people's names, or if I'm talking I quickly forget what topic we were chatting about. luckily it's not an everyday problem as my friends would think I'm going crazy....lol... Yes I'm sure it's another meno symptoms...
kadija
I know my memory is shot too. I was looking one day all over the house and my purse for my reading glasses, and couldn't find them. Guess where they were? On top of my head. Craziness right?
I am the same, I,keep looking everywhere for my reading glasses only for my son to remind me that it's sitting over my head...luckily past few days I am meno symptoms free, it's bliss....I feel like myself again...
Lol...
I'm with ya Kadija.
Yes, a lot of things like that happens to me sadly.
I've misplaced my glasses, and found them on my head prior to perimenopause. Can you imagine how I am now?? LOL!
I almost did the same with my cat, but he's on steroids and couldn't remember if I gave him his pill, so I just skipped it. I didn't want to mess around with prednilisone. This is normal I guess.
El olvido es definitivamente uno de los mayores y más difíciles desafíos a los que nos enfrentamos durante la perimenopausia. Tomé Ginkgo Biloba para ello y pareció ayudar a calmar ese síntoma. También ayudó con la tinnitis. Matar dos pájaros de un tiro.
Me ha pasado. Uf, a mí tampoco me gusta.
Podría intentarlo, ¿puede ocurrir ese olvido en cuestión de minutos?
Quizás tenga que intentarlo.
Oh, eso no es nada. Buscaba mi teléfono para poder salir de casa y no lo encontraba en ninguna parte porque estaba hablando por él. Jajaja
jajaja yo también
¡lol! Bueno, ahora he buscado mis gafas y las estoy llevando!
Haa haa I did that too!😀
You're not going crazy. This perivhas me getting forgetful as well. I'm even going in the refrigerator for my season salt .
Sí, puede ocurrir en cualquier momento. Pero la mayoría de las veces es todo el tiempo, jaja. Al menos mientras estés en el pico de los síntomas de la perimenopausia.
¡Oh! Sí. Me llevó 15 minutos recordar qué película estaba viendo mi hijo anoche. Era solo una tontería, vacío en mi cabeza.
Tómalo con calma. Bendición x