Boa noite

I have a 13 year old daughter who had surgery on her brain and spinal cord this past December. We had tryed so many med's and nothing seems to be working. Her knew med is gabapentin... how long dose it take to work...upset mom cuz I can't help her feel better...makes me sad...thanks

Fiz cirurgia de Chiari em 2014. Já passei por quase todas as classificações de medicamentos. Isso inclui gabapentina e pregabalina. Já tomei muitos antidepressivos e anticonvulsivantes. Os opiáceos também não ajudaram. Já tentei fisioterapia e terapia ocupacional. Também já tomei benzodiazepínicos sem sucesso. Já gastei milhares de 💸. Gostaria de poder te indicar um bom remédio, mas não posso. Meu neurocirurgião me disse ontem que meus nervos estão danificados. Já fui a quatro médicos diferentes em clínicas de dor. Eles não puderam fazer nada. Eu vivo com a dor. Espero que alguém possa sugerir algo. Eu sinto muito. Eu poderia enfeitar minha experiência. Acho que você queria a verdade. Eu sugeriria ver um psiquiatra, pois o suporte de saúde mental é definitivamente necessário. Desejo o melhor para sua família.

Thanks so much for your honesty..I don't like to have people sugar coat any thing.. awe im so sorry to hear that my daughter has been in pain for over a year and they finally did sugery this past December which was to help with server headache to the point where she could not even move.. it got so bad that her lower half of her body got so weak she could not even walk.. she is seeing 5 doctors and now going to see about 4 more doctors...she is now on 300mg twice a day of gabapentin...thanks for the response back I also hope u find answers for u as well...

Ela tinha Chiari? Eu ainda tenho problemas de equilíbrio?

Yes she did...it's just not her balance she falls all the time... she also had a small stroke as well.. and the stroke was a month after her sugery..

Isso é muito para uma criança de 13 anos. Você está nos Estados Unidos?

No saskatoon..Ops sorry wrong amount..300mg once a day. The doctor had put 300mg twice a day but the pharmaceutical called her on it..

Isso não é uma dose alta de gabapentina. Claro, tenho certeza de que para 13 anos é uma quantidade normal. Já ouvi algumas pessoas dizerem

Amptriptilina/gabapentina são uma boa combinação. Você poderia verificar isso. Tente o Facebook Chiari UK, é um bom grupo.

Oh really ok I will check that out as well...thanks..where are u from....

Nascido em uma cidade ferroviária chamada Waycross, Geórgia, a cerca de 75 milhas ao norte de Jacksonville, Flórida. Morou em Charleston, Carolina do Sul, e Atlanta, Geórgia. Atualmente em Austin, Texas. Trabalhei em Gestão de Riscos para um governo local até ficar doente.

Oh wow that's cool....wish I had the time to travel to places like that..... I own my business as a care aide looking after the alderly.. but I also had to stop working to look after my daughter as a single parent it's hard... but some how we get thro it. I'm sure u understand.

Sim, eu sei como as coisas funcionam. Cuide-se e me avise se encontrar algo que ajude.

Thanks I sure will.... u take care as well....