Aide, qu'est-ce qui est sur mon vagin et comment puis-je soulager la douleur ?

I've been having sex every other day and I've started to get really sore after but never itchy. I didn't notice until 4 days later that I have a sore on the lips of my vagina. It's not a bump. It's white and indented. I'm hoping it's from friction during sex because it looks like the sores I get in my mouth when I had my braces because it would constantly scratch at the same spot. I'm also known for constantly getting UTI infections and I don't know if it has to do with that. But I'm nervous that it could be herpes and I don't know how to tell the guys I'm hooking up with. Also it hurts to pee and I'm hoping there's something to relieve the pain until I can get an appointment at the Doctors office.

Tu as raison .... ta bouche et tes lèvres vaginales ont le même tissu muqueux et deviennent douloureuses à force de frottements. Ce n'est peut-être pas de l'herpès .... car l'herpès génital se manifeste par des taches rouges regroupées, mais il n'y a pas de mal à te faire examiner. Tu peux utiliser une crème antibiotique. ;

Faites-le vérifier car j'avais ce qui ressemblait à des aphtes buccaux là-bas et devinez quoi j'ai eu

Herpès 😔

L'herpès n'est pas seulement des taches rouges, les miens ne ressemblaient en rien aux images d'Internet, ils ressemblaient à des aphtes buccaux

J'espère que vous allez bien, demandez de la lidocaïne si c'est le cas