Seltsames Kribbeln in meinem linken Fuß

This morning I have a weird tingling feeling in my left foot, especially when I walk on it or tap it. I've had bad panic/anxiety for a couple of weeks now. I'm taking Lexapro, 12 days now. Anyone else experienced anything similar?

Ja. Ich nehme keine Medikamente. Ich habe das und ein Kribbeln an der Unterseite eines Fußes. Ich habe auch einen B12-Mangel und bekomme B12-Injektionen, daher bin ich mir nicht sicher, ob das die Ursache ist.

It feels like a buzzing. Very strange, I don't like it, that's for sure. Thanks

Sie könnten auch einen B12-Mangel haben. Sie können einen Bluttest bei Ihrem Hausarzt machen. Oder Sie kaufen sich B12-Sublingualtabletten und beginnen damit, sie einzunehmen. Aber die Injektionen sind besser.

I get them all the time. I've got it checked out and found nothing. If you are really worried about it talk to your PCP. If you have anxiety there are so many symptoms that you can get that are accorilated to anxiety. You'll spend alot of money getting them all checked out. I wouldn't worry about it to much as alot of people get them. Hope you feel better

Ive had timgling in my foot on and off for years. Can even be from wearing the wrong shoes. Xx

Ich glaube nicht, dass es so ist, es ist jedoch ein Zeichen für einen Vitamin-B12-Mangel. Die Werte in Großbritannien sind so niedrig, dass sie wahrscheinlich trotzdem normal testen. Aber alles unter 400 ist ein Mangel. Es sollte mindestens 400–600 sein. Es treten Probleme auf, sobald die Werte unter 400 liegen.

Actually mine was from a lower back problem.

Das kann absolut auch passieren, Lee.